02 January 2011

New Year Happy HAHA .



Ya ya tahun baru tiba lagi. Umur pun bertambahla setakuk lagi ops.


Rasa macam baru semalam je bunga api tahun lepas berdentum-dentum. Pejam celik pejam celik, dah tahun 2011 dah. Sedar tak sedar saya dah 17 tahun. Sedar tak sedar saya dah tua dah. Oh NOOOO !!


Tahun ni dah boleh agak dah. Mesti banyak `pressure` punya. Dahlaa nak amik SPM kann. So nanti, bila dah hujung-hujung tu, mesti kembang je rambut. Serabut la katakan. Nanti kat mana letak pen, kat mana letak buku pun dah tak ingat dah. Mulalah nak lupa sana, lupa sini.  Jangan lupa pakai seluar sudahlah HAHAHA.


Apa-apa pun, tahun ni tahun last saya pakai uniform sekolah. Lepas tahun ni, semua bawak haluan masing-masing. Waktu tu barulah kita sedar yang, hidup tak semudah yang kita sangkakan.



HAPPY NEW YEAR 2011 !