15 January 2011

Malas ubatnya ape ?





Akhir-akhir ni, saya malas betul la!  


Kerja BM tak siap2, Nota AGAMA lagi. English lagi 3 bab nak kena tulis synopsis. ADDMATH, lagilahh. Duduk dalam bilik bukannya nak siapkan kerja-kerja tu, tapi dok termenung tengok bantal. 


Nak SPM tahun ni pun tak sedar-sedar diri lagi. Tu la waktu form four dulu gatal gi bermalas-malasan. Honeymoon year konon. Sekarang ni dah terikut dah. Sampai nak tengok buku pun rasa dah tak larat dahh HAHA. Mengada-ngadanyee.




PELEMPANG JUGAK KANG !





1 commentos:

ZWAN SABRI said...

Baru taw kalaw malas, kena bwat macam tuu.. hehe..
btw, meh sini homework aku tolong bwat.. tolong bwat bagi jahanam.. hehe