02 October 2010

Tanda2 kita jatuh cinta...


  • Kita akan selalu mimpikan dia..

  • Mesti nak dengar suara dia.. Kalau tak dengar tak senang duduk...

  • Makan teringat dia, mandi teringat dia, nak tidor pun teringat diaa..

  • Tiap2 hari mesti nak tengok muka dia..

  • Kita mesti perasan yang dia curi2 tengok kita walaupun itew hanyalah perasan aje kan..

Ape pandang2. I taulah u minat I kann..

  • Bukak je facebook, profile dia yang kita bukak dulu...

  • Kalau tengok de orang yang rapat2 ngan dia, tak senang duduk. Almaklumlah JEALOUS la katakann..

  • Kalau dia marah sikit, mulalah nak emo2. Layan lagu sedih2. Kononnye kita lukakan hati dia.. Puiihh .

Sedih iteww CUTE !

  • Cuti2 hujung minggu, monyok je kat rumah sebab tak dapat jumpa dia kat sekolah lah kan.

  • Kita tau semua sedare mara dia, akak abang , mak ayah dia, segala sepupu sepapat.. Moyang dia pun kita tau!

  • Kita mesti cuba tarik perhatian dia. Walaupun boleh dikatakan mustahil kaann..

*Masalahnye sekarang, semua tanda tu ada kat saya !



ARRRGHHH !