19 July 2010

Dah mamp*s ke ape ?




Last entry : 09/05/2010




Ditolak campur adalah dalam 1 bulan lebih blog ni tak dihapdate. Bilangan orang yang melawatnya pun macam `hidup segan mati tak maw` jer hahahaa..


1 bulan lebih. Huhh. Macam-macam yang jadi. Komputer meletup, `dapat orang baru` ( baby la ) kat rumah, dan yang terbaru, kaki terseliuh teruk. Maklomlah first time masuk sparring ( taekwondo ) kann. Bila kena hentam sekali dengan macha, Ha amek kau. Berbirat tulang. 


Ayoyoo. I sakit taww.

Takpelah dapat lah ponteng sekolah hari ni kan. Alasannya, kaki sakitt.. *Anak2 jangan tiru ye.


p/s : Akan dihapdate lagi. Tapi tahun depanlah kott haha !