28 October 2010

Merdeka sangat ke ?


Mari ramai2 kita sebut : Hurraayyyy !

Almaklomlah exam dah abeh kan. Meronggeng ajelah kejenye..

Berdengung kepala otak. Dengan bio, fizik, kimia.. Add math toksah cakaplah. Komfem K.O punyelahh HAHAHA. 

Mmm. Merdeka pun merdeka jugakk. Tapi yang tak merdekanye pasal dia ni. Huhh. Entahlah. Rasa makin perasan pulakk haha. Tapi apa nak buatkan. Orang tua-tua kata `bertepuk sebelah tangan` , je kann.. Adui.. Hmm.. 

Lantaklah. 

p/s : Ade tak cara nak lupakan seseorang ?

02 October 2010

Tanda2 kita jatuh cinta...


  • Kita akan selalu mimpikan dia..

  • Mesti nak dengar suara dia.. Kalau tak dengar tak senang duduk...

  • Makan teringat dia, mandi teringat dia, nak tidor pun teringat diaa..

  • Tiap2 hari mesti nak tengok muka dia..

  • Kita mesti perasan yang dia curi2 tengok kita walaupun itew hanyalah perasan aje kan..

Ape pandang2. I taulah u minat I kann..

  • Bukak je facebook, profile dia yang kita bukak dulu...

  • Kalau tengok de orang yang rapat2 ngan dia, tak senang duduk. Almaklumlah JEALOUS la katakann..

  • Kalau dia marah sikit, mulalah nak emo2. Layan lagu sedih2. Kononnye kita lukakan hati dia.. Puiihh .

Sedih iteww CUTE !

  • Cuti2 hujung minggu, monyok je kat rumah sebab tak dapat jumpa dia kat sekolah lah kan.

  • Kita tau semua sedare mara dia, akak abang , mak ayah dia, segala sepupu sepapat.. Moyang dia pun kita tau!

  • Kita mesti cuba tarik perhatian dia. Walaupun boleh dikatakan mustahil kaann..

*Masalahnye sekarang, semua tanda tu ada kat saya !



ARRRGHHH !