05 April 2010

Tu lah, beriye sangat nak masuk Taekwondo kan. Bila dah masuk nak menyesal pulak ye.



Yuhuu .


Saya tak sekolah hari ni. Latihan taekwondo haritu punya pasallah uollss. Dideranya kami dengan kejamnya. Sampai nak angkat kepala pun dah tak larat ni. Mentang2lah sabtu ni ade tournament kan. 


Bayangkanlah kena push up enamploh kali. ( TAK HENTI2 ye adik2 )


Sit up patploh kali.


Entah apekebendenye entah orang panggil menatang ni tapi kena buat sepuloh minit tak henti2 uollss.


Ye kalau rasa nak tercabut kelangkang tu try lah buat uollss..

Kena menendang orang doploh minit tak henti2.

Ha. Camtulah peritnye belajar2 Taekwondo ni. Tapi pe nak buat. Minat punya pasalkan. Tapi papepun...


PINGAT EMAS MENANTIKU. Ha3. *Gelak setan sambil feeling2 jadik mamat korea kat atas ni.





3 commentos:

syue said...

alala, kesiannye dekat die :) tkpee, sakit mule mule, nnt dh menang, baru happy kan ;) aja aja fighting! hehehe

naz said...

semoga berjaya haha

FNSyareena said...

hahaha! maamt korea tu tak comel tapi boleh lah nak tayang wajah dia kat numb 1 kan kan? hee :) ganbatte! :)