15 March 2010

The Ending Of Doraemon.

Sobsobs! :(


Eh kenapa menangis ni? Hahaha.


Sape tak kenal Doraemon? Kucing robot bulat comel yang penuh dengan alat yang mengarut2 ahaha. Cakap pasal Doraemon teringat dulu2 ketika saya masih comel, papepun yang dibuat mesti mengharapkan Doraemon. Terutamanya bila exam dapat result teruk kan. Rasa nak panggil je Doraemon bawak keluar Pintu Ke Mana Saja dia tu, bawak saya lari ke Gunung Fuji hahaha. Almaklumlah mak saya waktu tu garang kan. Kalah Aldolf Hitler. Kiranya kalau Hitler tu kena pelengkung mak saya sure demam berminggu-minggu. Tak jadilah Perang Dunia Kedua. Surelah aman dunia ini hingga sekarang. Eceh. Tumpang lalu ye mak. Haha. Love u. ♥♥


Semua pernah baca perjalanan hidupnya dengan Nobita. Tapi pernahkah anda baca endingnya? Kalau belum, meh baca. Siapkan tisu sebab endingnya sangat mengharukan, okeh. :P Bahasa Inggerisla ye. Jangan nak komplen2.











Part two, HERE .

16 commentos:

zool said...

Macam sedih je.. SOB.. Sob. :(

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

saye tahu ending cite nih huhu.my bf citekan n x sbr tggu die blk nk tgk cite nye huhu

the paan said...

aa..sedih jugak yee :(

Sendra said...

wahh...tak tahu pula ada cerita last doraemon ni??terima kasih sudi kongsi dengan semua..nanti sambungan dia dah upload,tolong bagitahu kat shoutbox boleh??takut termiss sambungan nya nanti..

panggil aku shEh said...

salam. hye!

sy sgtttt suke doraemon. kat mne eh dpt stripline ni?
kalo anda dpt jenguk blog sy, pls tggalkan link. sy nk taw website tu eh. time kasih....
;p

nor_anifa said...

hmm..x rela rasanya klu citer doraemon da tamat kat ntv7..hukhukk

reb@rn said...

ceriTa terAkhir dorAemon.. :)

FNSyareena said...

macam sedih je. isk. terima kasihlah kerana buat saya berdebar-debar lah ye kerana tidak terus sambung. :)

btw, honto ni arigatou :)

Aaaa *Blur* said...

Zool - Haah . Sedih gila !

Aaaa *Blur* said...

Bazilah - Amboih .

Barula romantik ye .
Hehe .

:D

Aaaa *Blur* said...

Paan - Mmg sedih . :(

Aaaa *Blur* said...

Sendra - Okeh .

:)

Aaaa *Blur* said...

Anifa - Haah .

Meraong2 klao abes kt tv hehe .
:P

Aaaa *Blur* said...

Reba@rn - Ye .

:)

Aaaa *Blur* said...

Syareena - Hehe .

Ha dah siap pun smbungannye .
:)

via said...

I Like Doraemon's story....