23 March 2010

The Ending of Doraemon. ( Part Two )



Part One , HERE . Read Part One first, then barulah baca Part Two . Ada faham ?














Sobsobs ! :(


5 commentos:

Sendra said...

owhh..macam ni ke ending cerita doraemon??tak pernah tahu pun tw..sob3..memang sedih jugalahh cerita ni..tambah background lagu celine dion tu pulak..aiyaa..sangat sedih lah juga..tapi nak juga tahu apa jadi pulak lepas doraemon dah sedar balik tu??hurmm..

SyafiqZainal said...

bestnya citer ni terima kasih kerana sudi berkongsi :)

FNSyareena said...

sebenarnya kan, saya tidak berapa faham! haha. kesian pada saya. isk. ='(

rossoneri said...

waaaaaaaaa best best...

NK said...

mana dapat cerita doraemon yang ni...

gile sedih...

saye membesar dengan bace doraemon kot.....

sgt2 sedih..

tak sangka cerita lawak macam doraemon pn ade part sedih