27 December 2009

Demam Titanic.












U jump I jump. Kah3.


Err salam.


Saya tengah demam ni. Demam Titanic. Kah3. Ye la an baru je tengok cite ni kat TV2 yang kononnya saya nak boycott dulu tu aan. Harhar. Lupakanlah jap ya pasal boycott2 tu. Asalkan saya dapat tengok cite ni yaa. Haihh.


Nasib baik kao bagi tao aku Teha. Kalao tak melepaslah aku tengok cite ni. :) Oyy kalao melepas  frust gila lah aku woyy. Harhar. :D Ahh. Really taching! Lagi2 pulak tang beautiful ending tu. Betul2 mengharukan okeyy. And last tu pulak berkumandangnya lagu My Heart Will Go On dendangan Celine Dion lak tuuu. *Ehem sape peminatnyaaaaa? :D Wakakakak. Wah syahdu betul ya.


Yalah. Saya taola cite ni cite lama punya.  Tahun 1997 punya cite.Tapi best. Cerita yang tak mungkin dapat dibandingkan dengan mana2 cerita pun bagi saya. Terutamanya Twilight! Ala aii! Kenapalah orang suka sangat bandingkan cita pontianak tu ngan Titanic? Tak layak untuk dibandingkan langsung okeyy! Huhh. :)


Kekadang saya  terfikir. Kalao betul2 la Rose tu wujud. Mesti terseksa kan. Berpuluh tahun menanti cinta yang sudah pergi. Babak yang Jack suruh Rose promise untuk teruskan hidup tu memang menyentuh hati betul  laaa. T____T


Eh terjiwang kejap kah3. Ishh takleh jadik ni. Nak kena cari vcd Titanic balek nih. :)


Okey2 stop cerita pasal Titanic.