10 December 2009

Nyampah Aku Aihh.

Lama btol tak sembang2 ye. Haha. :D Minggu ni aku asik wat tag je. Maleh na post cite2 ni. Kowang lak? Of course la da beribu entry tu ye. Aku baru je 47 entries. Waaa! :(




Tadi an de la ehem2 tu mizkol aku. Entah pekejadahnye aihh. Ingat aku na kwn dia balek ke? Sowie daa. Selagi kao ta mintak maaf ngn depa, jgn harapla aku na kawan ko balek. Huhh. =_="




Dulu an, aku rapat gak la ngn minah sowang ni. Sama kelas gak ngan aku. Mmg rapat gak la kiteowang ni. Sampai jeles dua owang yg minat dia uhh. Kah2. *Uhuk! :D Waktu tu pape masalah mmg kiteowang kongsi la. Tp aku ase bersalah sangat coz bila aku kawan ngn dia, kawan lama yg dulunye aku rapat aku cam wat tatao je. Huhh. *Jahat tol aku ni an?




Kawan pun kawan gak tapi mestinya ade yg ta kenenye kan. Satu ari tu. Kiteowang bertekak pasal Sejarah. Aku ckp arr aku na tlg dak2 cina tu an. diorang ta phm Sejarah. So, diorang mintak tlg la dari aku. Pastu minah tu kecoh ta bg aku tlg dak2 cina uhh. Katanya kang dak2 cina tu pijak kepala kita balek. Huhh.




Pastu lama2 tu. De arr Allah na tunjuk perangai sebenar dia uhh. Ari guru ritu, kiteowang wat sketsa an. *Ehem, pelakon utama ni. Haha. :) Cite pasal, `Cikgu Tempang`. Lama gak la berlatih. Ta silap aku seminggu gak la. Pastu an, sehari sebelum persembahan tu. Dia wat hal. Bukan pe unn. Dia marah at kiteowang coz panggil dia nga tlg cikgu sampai cikgu tu merajuk. Lorh. Bukan salah kiteowang. Cikgu persembahan tu yg soh kiteowang panggil. Tp kiteowang lak yg kene. :(




Pastu dia balek wat selamba je ngn lagu2 scene yg sedih2 tu de at dia. Waduh2. Pastu waktu rehearsal tu kiteowang kelam kabut carik orangg lain. Bengang gila woo. Aku ase na bom aje satu sekola waktu tu. Hahah. Pastu kiteowang teros an rehearsal tu tanpa dia. Kan aku pelakon utamanya kan. So, de babak aku mati uhh, sepatotnye pasang lagu Sudirman yg feeling2 sket uhh. Tp tao tak kiteowang terpaksa pasang lagu pe? Lagu Keliwon, Jangan Kau Pergi - Farawahida sebab lagu tu je lagu sedh yg de pun. Adoi. Cam cite seram lak asenye. Pastu dak2 f6 yg tengok rehearsal tu gelak2 plak. Ishh. Malu woo malu. +_+"




Pastu an, aku da ta kawan dia an. Pastu dia gi ngadu at owang yg suke dia tu. *Kawan aku gak la. Pastu dak yg suka minah tu gi nasihat2 aku lak. Pastu start tu la dak tu cam belage angin cam aku. Adui. Saket ati aku. Last2 aku merajuk terus. Dia mcg ke, kol ke aku wat dunno je. Kadang2 tu sku perli dak tu depan2. Ha amek kao. Pastu yg teruknye agi minah tu siap suruh aku *dalam msg* jgn percayakan bestpren aku agi tu. Eee kerek gila!




Ahh. Maleh la aku na cakap da. Menambah dosa aku agi adela aihh. Ishh. Tp sedih gak la. Ingat aku suka ke na pulao2 orang ni. Sebab dia aku da ta percaya an sesape agi dah. Mmm entahlaa. Da dua orang da yg kecewakan aku. Kenapala susah sangat na jumpa kawan yg ikhlas ngan kita? :(