16 November 2009

OST Nenek Kebaya... :)

Ooii kowg.... Ttibe lak aku ase cam gila ngn lagu ni... Hahahaa... Asenye klo msok an dlm album ni laku ke hah... Mmm... Ta kesah lahh... Asalkan telinge aku  ni sdap mndengaunye... Hee... :) Eh2... Pe aku melalut smpai album2 ni... Hahah... :) Sjujur-jujurnya, aku takde laa sefanatik mak aku sangat dok ngadap citer Nenek Kebaya ni... :) Yelah... Kebiasaannye ptg2 tu aku mmbute je... Letih weh... Rini entah gila pe entah, kene blek kol 1.30... Slalunye plaja2 lepasan PMR ni blek awal... Kol 12.30 gituu... Ish2... Gila sungguh... Hahah... :) Alah... Blek kol bpe pon aku ttp membutee gak smpai Maghrib... Hahahaa... :) Yelah... Siang2 tidoo... Mlm lak berjaga cam kelawar... Hahah... :) Tp xpela kan... Pas PMR... Nk watpe pon... Watlah ssuke aty... Tp thon depan da xley main2 daa... Wawawaa... Kene study btol2 weyy... Coz thon agi stu SPM... Xleh main2 woo... Hahah... :) Ye la cgt nak study... Tgk2 mrapu gak... :) Ok... Layan... 




Opening montage dia je la eh... :)

Aiyaaa...

Aku nk carik citer ni blek... Wawawaaa... Nk tgk, Nk tengoookkk...!! :)














Sudah cari tp xde maa... =(