25 October 2009

My Heritage Face Recognition...

Boring ah... Da xde koje sangat...  Scan ler gmbo sndiri tgk mke sme ngn artis mne... Kuh3... Ni ler hasilnya...







Hehehe... Ade iras2 x...??? Spe yg tringin sngat nk scan mke, tgk sme ngn artis memane... Click bwh ni...




Cuba jgn tak cuba...!!!

Projek 15 Malaysia...

15 Malaysia... Msti korg plek amendenye 15 Malaysia ni... Hehehe... 15 Malaysia ni ialah satu projek filem pendek, 15 cerita pendek yg dibikin oleh 15 pembikin filem di Malaysia nih... Utk mluahkan suara hati diowg... Filem ni bukan jer cerita psl ahli politik...  Mcm2 cerita tau de... Best2... Antara filem yg ado dlm projek ni ialah Chocolate, arahan Allayarhamah Yasmin Ahmad dan merupakan krya terakhir beliau... Al-Fatehah to the great Arwah...







Best woo... Yg specialnyer... Khairy Jamaluddin pon brlakon gk... Jdik pmndu teksi...Filem2 ni wlaupun pndek, tp pnoh ngn mesej yg tersirat dan tersurat utk rakyat negara kita nih... Rugi betol la klo kowg tak tengok... 


Bwah ni antara filem2 yg aku suka... Kelakar gila lah yg `Halal` tu... Adibah Noor ngn nyonya tua tuh... Huk3...














Udah2... Nk tengok ag, Click, Jgn X Click Kt Sini k... Bubye... Enjoy it..!!!


Aku Minat Gila Ngan Celine Dion..!!! ( ^_^ )


Celine Dion My Biggest Idol..!!






Celine Dion




Nama Penuh : Celine Marie Claudette Dion


Tarikh Lahir : 30 Mac 1968


Tempat Lahir : Charlemagne, Quebec, Canada


Keturunan : French-Canada


Genre : Pop, Rock


Pekerjaan : Of course ler nyanyi ( Huk3 ), penulis lagu


Tahun Aktif : 1981 hingga kini


Wajah2 Celine Dion...




                   Comel betul waktu dia kecik...
























Bwah ni video2 lgu dia:






















Ini antara lagu2 dia yg aku minat gila... Huhu... Enjoy it...!! ( ^_^ )