13 December 2009

Malass.

Assalamualaikum. Haha. *Kenapa aku gelak?




Act, tadi aku cadang na tuka segala-galanya kat blog ni bg sejuk siket mata memandang. *Kekadang rimas gak la aku tgk semak2 hijao kat blog ni. Hahah. :)




Tp bila sampai je kat `rumah` encik glitter-graphics ngan puan hotbiggilityblog tu. Teros semangat aku merudum. Dari rajin terus ke perkataan, `malass`. Haihh. *Teruk aku ni ann?




Hey awak. Saya boring gila ni. Waaa! *Mana suma kawan saya ni. Ish. :(





Saya keseorangan sekarang.


Ok2 tuka topik. Hujung tahun ni cadang na gi shopping kat Ipoh. Ngan adik je. Yippie. Tu pun betul2 hari last cuti la. Haha. *Ne arr tao kot2 de special offer last2 tu an aannn. :) Lagipun cadang na beli handset baru.




Dan yang paling penting..

















Aku na cari vcd Titanic sampai dapat! Hahah. *Da 4 kedai aku gi tapi sume tadak jual. Ishh. Susah gila na carik cite ni ya.




Pe agi aku na cakap? Ishh tetiba ja abeh idea haihh.













One Nation Emcess




Tadi tengok depa ni `beraksi` kat tv2 tu. Ishh. Menyaketkan mata aku la aii. Terjongket sana terjongket sini. Ingat orangg suka sangat la tu. Ihh. Anti betol aku ngan diorang ni. Kalao ta suka mmg aku cakap terus je ya. *Takdela cam orang tu suka cakap belakang. Nak saman? Silakan, aku ta heranla bingoong. Hahah. :0




Errrr. Weh boleh tolong tak? Muka aku da semakin cengkung la. Waaa! Camne ni wehh. Da arr aku ni boleh dikategorikan underweight la gak. Ishh. Kongsila sikit pape tips yg membantu. Boleh? :(









Ok la weh. na carik lagu2 gamelan kat youtube. *Jangan heran! Saya memang agak ke`tradisional`an sikit. :)




p/s : Hey minah, cakap depan2 la kalo berani.




p/s/s : Boring la, sape leh teman? Hihi.

5 commentos:

rosma said...

dtg dh merapu dia...amaran kt minah mane lak tu...

azham94 said...

Hihi.
Adela.

Ihh.
Saket ati aihh kalao cakap.
:)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

im a kipas susah mati of TITANIC
siap beli CD celine dion.
ari2 melalak nyanyi lam bilik sampai mak bising!
masa tu akak ko nih skolah menengah..hehhehe

azham94 said...

Hihihi.
Msti minat gila ngn lagu my heart will go on tu an ann.

Hihi.
Kang na carik gak vcd titanic tu.
Hahaha.

:D

nenananie™ said...

nak jgak lagu gamelan!!caklempong pon ok gak(wahh,dmand)hahha