24 December 2009

Keputusan PMR.

    
Ha tu tak lain tak bukan tu  nak tengok keputusan saya la tuh. :P Mmm yela dak. Kalao tak watpe saya buat entry ni kan. Hihi. :) Okla. Saya dapat 4A4B je. Tak banyak. Huhh.



Boleh besarkan. Takde masalah.


Berdebar betol tadi masa nak amek result. Tak senang duduk. Sampai geli punggung orang kata. Kah3. Masa nak tandatangan kat kedatangan tu pun sampai terketar-ketar. Abeh tak jadi tandatangan saya yang glemer tu. Wakakak. :P


Tapi still tak puas hati lagi la. ;( Lagi2 pulak tang BM tu. Entah macam mana entah boleh dapat B padahal benda tu yang saya target dapat skor. Yang peliknya tang Science boleh lak A. Haihh. Pelik. Tapi tahniah kat Fuad coz dapat 8 A`s ya. *Ha da boh link tu add la. Pe tunggu lagi. Hehe. ;D Wuuu. Taon depan mesti ko da pindah kan fuad. Takdela kawan aku nak mengumpat lagi pasni. Waaa! :(


Papepun. wat kawan2 form 3 yang dah dapat result tu. Congratulations! Tahun depan pulun betol2 naa for SPM. Jgn nak honeymoon aje yaa. Kah3. *Ishh tak sabar nak masuk U. 2 tahun je lagi. Wahh! :D


Ha sesape adek2 form 3 tahun depan tu. Jgn na online aje kerjanya ya. ;P Study study! Moga dapat keputusan yang cemerlang tahun depan. :)


p/s : P/S rini apa ya? :P

9 commentos:

Liyana said...

tahniah =)

mamma mia! said...

wah ok lah tu.... ada jugak a nye.. xpe.. spm yg kene bantai pulon ok? pmr ni just pnntu ko nak amik kos ape je.. pasni nak amik ape? sains tulen? akaun? teknik? haaa renung2 kan dan slamt beramal!

Koyuki said...

tahniah tahniah
heh~

the paan said...

waa..
taniah2..
4a4b.
ok la tu =D

++wanFaDhilaH++ said...

dik..tahniah..okayla tu 4A..akak dulu pun mcm tu gak..hehehehhe...neway tahniah..tau..n thanks jalan2 kt blog akak..kalo rajin singgahla selalu:)

shazika said...

wah wah wah
tahniah!
nanti usaha lg utk spm
chaiyok2

Aaaa *Blur* said...

Taktao nak kata pe.
Ha3.

Pape unn.
Tq kat kowang coz comment.
Insyaallah saya akan berusaha for SPM 2011.
:)

Ibuhani said...

congrat.....lepas ni buat yg terbaik utk SPM plak yer :)

Aaaa *Blur* said...

Tengs ibuhani...
:D