27 December 2009

Demam Titanic.












U jump I jump. Kah3.


Err salam.


Saya tengah demam ni. Demam Titanic. Kah3. Ye la an baru je tengok cite ni kat TV2 yang kononnya saya nak boycott dulu tu aan. Harhar. Lupakanlah jap ya pasal boycott2 tu. Asalkan saya dapat tengok cite ni yaa. Haihh.


Nasib baik kao bagi tao aku Teha. Kalao tak melepaslah aku tengok cite ni. :) Oyy kalao melepas  frust gila lah aku woyy. Harhar. :D Ahh. Really taching! Lagi2 pulak tang beautiful ending tu. Betul2 mengharukan okeyy. And last tu pulak berkumandangnya lagu My Heart Will Go On dendangan Celine Dion lak tuuu. *Ehem sape peminatnyaaaaa? :D Wakakakak. Wah syahdu betul ya.


Yalah. Saya taola cite ni cite lama punya.  Tahun 1997 punya cite.Tapi best. Cerita yang tak mungkin dapat dibandingkan dengan mana2 cerita pun bagi saya. Terutamanya Twilight! Ala aii! Kenapalah orang suka sangat bandingkan cita pontianak tu ngan Titanic? Tak layak untuk dibandingkan langsung okeyy! Huhh. :)


Kekadang saya  terfikir. Kalao betul2 la Rose tu wujud. Mesti terseksa kan. Berpuluh tahun menanti cinta yang sudah pergi. Babak yang Jack suruh Rose promise untuk teruskan hidup tu memang menyentuh hati betul  laaa. T____T


Eh terjiwang kejap kah3. Ishh takleh jadik ni. Nak kena cari vcd Titanic balek nih. :)


Okey2 stop cerita pasal Titanic.

8 commentos:

MiSs TOrA said...

ni leh kira meroyan titanic dah neh..hikhik..nyway cite neh mmg besh pn =p

Aaaa *Blur* said...

Haah.
Da mmg meroyan sangat dah.

De ke ubat tak utk saya?
Hahaha.
:D

QaQa said...

seyes citer nih mmg best giler !

igt lg,time cite titanic nih kuar.
vdio cd xder lg.
time tuh pkai pita tape yg gulung kale itam tuh..

huh,seyes nagis tgk movie nih!
time tuh br darjah 2..huhu.

Aaaa *Blur* said...

Haah.
Mmg best.

Tp skrg da maju daa.
Sumenye dihujung jari.
Wakakakak.
:P

Cite terhebat yg pernah dicipta.
:)

rosma said...

best ooo citer tuh..akk tgk sampai tertdr2 hohoho..ending dia xdpt tgk.hihihi

MiSs TOrA said...

ubtnya cari cite blik n simpan leklok n stiap kali meroyan tu dtg bukak la cite tu..tp yg part krg enak tu jgn tgk ek..bwh umur ag neh hehe

Aaaa *Blur* said...

Hihi.

Saya tak tgk punyeee.
Sye budak baekkk.

Hahaha.
:)

Aaaa *Blur* said...

Kak Rosma - Haah. Hihi. Cite tu best la. Ishh nak kena carik balek vcd dia nih. :D