05 December 2009

Anugerah Skrin 2009 Again :0

Tadi aku jumpa pak cik tu agi. Dia tanya cara masak tumis lak. Hihi. :) *Entri pasal pakcik tu DISINI


***


Wah2. Best tol Anugerah Skrin malam semalam kan? Tak sangka aku. *Yelah, kan aku ta minat award2 ni* Pengacara anugerah skrin tu mmg kelakar. *Fara Fauzana ngan Afdlin Shauki. Wah. Gandingan yg mantap sekali. Kih3.


Ya. Seperti yang aku cakap aku teringin sangat na tgk Anugerah Yasmin Ahmad. Treng teng teeenggg... Jaclyn Victor menang. Hihi. :) Bebudak sekolah aku selalu panggil aku Jaclyn Victor. Apa muke aku sama cam dia ka? Huhh. *Kalao vokalnye sama takpela jugak. :D


"Pengakuan : Aku ni sebenarnye tadela sefanatik kawan2 aku na tgk anugerah2 ni... Boringg ah... Tgk artis yg kebanyakannye pakaian dowang cam zaman prasejarah, ta cukup kain dok naik atas pentas amek award... Then sok sek sok sek, "Saya tujukan anugerah ini kpd blablabla!" , "Saya hargai anugerah ini blablabla!" Ahh... *Drama!"


Yelah yelah. Aku tarik balik kata2 diatas. Tasangka lak aku dia yng dapat then dia bg ucapan lak. Waduh2. Kene batang hidung aku yang ta bape na mancung ni. Kik2. Tp part tu mmg terharu la. Terkenang sebentar Arwah Yasmin Ahmad. Al-Fatehah to the Great Arwah.


Semalam banyak benda yg aku prasan ta kena kat anugerah uhh. Hihi. *Mata aku ni tajam woo. Tp yang bestnye Farid Kamil kene perli bulat2 ngan Fara Fauzana coz ta pakai baju tema Arab. *Ha amek kao. :)


Macam2 agila. Dengan jubah tersangkut masa na amek award pun de. Adoyy. Lain kali jgn la pakai jubah sampai meleret2 kak oyy. Tp tapela an. Cantik gak. Hihi.


Mcm2 pakaian artis aku tgk semalam. Sampai serban lagi besar dari kepala pon de. *Cmne rupenye ntah. Kakaka. XD Bukan tu je. De hajah ni *bak kata Si Laser Azwan Ali Amboi3x* boleh lak dia pakai pakaian yang nampak peha. Waduh2. Ngucap panjang aku. *Na carik peganti agaknye? Mmmhh. -Pandai sungguh artis2 kita mempermodenkan lagi pakaian2 Arab.- Erk. =__="


Okelah aku ni pantang cakap pasal artis2 kita ni. Besala an. Tao mengondem aje. Dari aku terus mengikis pahala aku baik aku layann Farmville. Tanam pokok. Huhh. :)


p/s : Aiseyh. Termengumpat lak. Erk .


p/s/s : Jangan entam saya naa. :)

2 commentos:

rosma said...

kesian kt akk...hu3 akk leh dikatakan xtgk AS tu..smlm ade kenduri umah member opis..balik lmbt..pastu dpt la tgk AS tu tp sekojap jer..terlolap le pulak kt sofa..hu3..bgn2 dh kul 12 lebih..hubby tlg gerak..

azham94 said...

Hihi...

Letih la tu...
Takpe...

Boleh tgk balek at tv3 punya website...
=)