26 November 2009

Salam Aidiladha

Aku malehh na tuleh panjang2... Yela... Aku tao... Msti korg nga melantak lemang ngn kueh tu waktu2 skrg ni an..?? Tak pun nga plan2 dlm kepala otak nak mrayap katne sok... Wtv la... Oleh itu, aku pun tak ketinggalan mengucapkan, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA tok sume umat Islam kat muka bumi allah yg indah ini... :) Semoga Haji & Hajah yg kat bumi Mekah tu dapat menyempurnakan ibadah haji dengan baik...

Photobucket



Maleh sangat nak tulis, so wat ni je laa... :)

0 commentos: