26 November 2009

Kisah seorang duda :)

En3 ni agak kedewasaan sketlah... Cewahh... *Pe ko ingat ko tu kecik agi ke selama ni, am? Hihi... :) Oklah... Cite dia cmni...



Pg td an aku ikot arr mak aku gi pasa... Beselah... Anak mak kan... *Yelah, kang da kawen kang tao la cara2 na bli brg2 uma ni kan... Hahah... :) Ai, da gatal sangat nak kawen aih! Hihi... :) Pastu masa nga beli sayur tu... Kiteowang terserempak ngn sowang laki tua ni... Nampak gayanya cam `mamak`... Janggot dia, aisehman... Hihi... :)  Pastu kiteowang pon troskan menjelajah pasa tu mencari ikan terubuk... Yelah... Ttibe lak aku ngidam na makan... Wat bakar cicah air asam... Ceiihh... Cam pregnant lak ngidam2 ni... Hihi... :) Ok2... Tuka topik...


Pastu mak aku na beli kobis lak kan... Terserempak la agi ngn pakcik `mamak` tu... Dia pun na bli sayur gak at situ... Then, dia pun brsembang la ngn mak aku... Pastu dia tanya, `kalau na wat sup waktu bila na trok daun tu?`... Aku pon plek bin hairan laa... Pasal pe lak dia tnye cmtu..?? Then mak aku pon gitau arr cara2nya... then, start la brsembang... Pakcik tu cakap yg di tu DITINGGALKAN bini dia... Waduh2... Sadis tol... Hahah... :) Eh... Aku lak yg lebey2... :) Pastu dia tunjuk arr gambar bini dia ngan anak depa tu... Aku pon ape agi, cepat2 arr aku hulur tengkuk aku ni nak tgk... *Beselah, penyibuk mmg cmtu, ceitt... :)* Fulamak... Lawa doe... Cam da ta dapat aku bezakan mak ngn anak... Haha... :) Seyesla... Kalah Rozita Che Wan weyy... :) Cam ta cye lak aku... Pakai ilmu ka? Hahah... :) Oyy2... Ta baik ngumpat n berburuk sangka tao... Dosa2... :)


Then dia ckp arr... Dia da kawen 20 tahon... Ish2... Sedih tol aku denga... Dia ckp, bini dia lari ngan jantan lain, then siap cabar dia agi... Soh jaga anak, kalau dia tu jantan... Ish2... Tak gune punye BETINA... Haa.. Kan da kene... Terserlah ketidaksopanan saya... Hihi... :) Pastu pakcik tu cakap la, `aku ni kalao na kawen lain, da lama aku buat daa, tapi saja je, aku nak tunjuk kat dia yang aku boleh jaga anak sowang2`... *De hati agi tu...  Hihi... :0 Maaf diatas keceluparan saya ini... :D


Tp kalau dipikirkan... Mmg sedih la gak kan... Kesian pakcik tu... Ehem2... Sstengah tu kekadang asyik entam lelaki je... Tapi jarang lak kita denga pompuan wat hal yg dipersalahkan... Tol tak? Kalau ye pon, mesti kata lelaki tu takpandai jaga hati pompuan... :) Tp wat pakcik tu, bersabarla... Sok jantan dia mesti tinggalkan dia gak... Just tunggu jee... Ala... Dia pon tua gak nanti... Masa tu barula dia tawu sape diri dia... *Perasan dia bce blog aku* :)


P/S: Entry ini BUKAN UNTUK MENGHENTAM KAUM WANITA.... Diulangi, BUKAN UTK MENGHENTAM KAUM WANITA! *Habaq dulu, kang trok aku kang kene entam balek... :)

2 commentos:

rosma said...

tapikan azham,,akk pun pelik bin heran gk, ngape pakcik tu tetibe je nk cite kt mak azham????pe motif??kikiki..ngape dia xtanye sal daun tu kat org yg niage kt situ..huhuhu..

azham94 said...

Dia kan cam sembang2 dulu... Pstu start arr sembang.... Agipun yg tokey tu cina...
:)