03 November 2009

Ganesh n` Syakirra....

Kali ni aku nk cite psl 2 owg nih...
=D




Ganesh...


Dia ni mse aku mula2 msok SMK Sungkai thon pas... Dia ni xbpe ngam sangat ngn aku... Snyap je... Malu2 kucing gitu... Haha... Dia senyap, aku pun ag ar senyap... Kih3... Mmg klaka btol... Lama2 aku perati... Dia ni rapat tol ngan Teha... Kwn aku yg ag gila sowg ni... :) Lme2... Kiteowng pon start ar brsmbang... =D Aku x ingat ar cite pe yg mle2 kteowng smbg... Tp psl korea2 nih... Heheh... Klo psl2 korea niy... Dia ni mmg `taiko` tol lah... Ag stu dia mnat tol ngn komik2 Jepun niy... Sme ar ngn Teha tu... Aku pon... Hehehe... Ko nye psl ar Teha...!! Huhuh... =D Yg aku kgom ngn dia niy... Dia arr stu-stunye kwn dari kaum India yg pndai brloghat Perak ngn kteowng... Huhu... Klo tang memanah ngn taekwando niy... Mmg dia jaguh tol... Mmm... Bleh jdik bodyguard aku nih... X gitu Ganesh..?? Hehehe... Lama2, tnpe disedari... Aku, Fuad, Teha, Ganesh ngn Jijah da jdik geng... Blek jer skola... Tros jer lepak kt tangga... Mngumpat, mngkritik, brgelak ketawa... Eee.. Pe nk jdik niy... Heheh... :) Tp mmg best tol... Ag stu, dia klo gelak ke mrah ke... Msti telinga dia jdk merah... Ish2... Plek2... 




Tudung pink...
                                      


Syakirra...


Dia ni mmg dlm kategori digeruni gak la dlm sektor pelajaran ( Cewah! Ayat skema!! )... :) Mse mle2 aku knl dia ni... Sme ar gak cm Ganesh tuh... Malu2 kucing... =) Mle2 aku tgk dia ni... Mmg aku kgom tol... Dia tak mcm ssetengah yg aku mluat... Pndai tp brlagak... Dia ni pandai, baik... Caring lak tuh... Tak hipokrit... Ag stu... Dia ni mmg ske smbang pasal rmbut ngn aku... =) Trutama skali bab rebonding rebonding ni... Kuh3... Ag stu.. Dia ni TINGGI ya amat... :) Smpe kteowg pggil dia Kak Fah ( Zirafah)... Hehee... Lwak tol... Xpe lar syakirra... Dkat2 ngn nickname Fuad... Kak Pah ( Sesumpah)... Kih3... Ag stu... De owg snyap2 mnat kt dia ni... Hehe... Nk tw spe..?? Tamau ckp.. Tamau ckp... Hehe... Da start gossip da budak am sowang ni... =) Ag stu dia ni, susah sngt nk mrh kt owg... Hehee... Aku kgom ngn ati dia ni... Tros trang lar... Aku xnah agilah jmpe owng cm dia ni... Perfect segalanya... :) Mmm... Udah2... Kng kmbang syakirra dibuat dek budak am ni kng... Heee... =D


~
~
~


Korang nk pindah da thon dpn... Huhuuu... Smoga memori kita brkekalan smpai bila2... Aku xkan lpekan korg smpai bila2... Huuu... Da ngis da...!! Mamaaaa.... Wawawawaaaa....!!!!





0 commentos: