25 October 2009

Projek 15 Malaysia...

15 Malaysia... Msti korg plek amendenye 15 Malaysia ni... Hehehe... 15 Malaysia ni ialah satu projek filem pendek, 15 cerita pendek yg dibikin oleh 15 pembikin filem di Malaysia nih... Utk mluahkan suara hati diowg... Filem ni bukan jer cerita psl ahli politik...  Mcm2 cerita tau de... Best2... Antara filem yg ado dlm projek ni ialah Chocolate, arahan Allayarhamah Yasmin Ahmad dan merupakan krya terakhir beliau... Al-Fatehah to the great Arwah...







Best woo... Yg specialnyer... Khairy Jamaluddin pon brlakon gk... Jdik pmndu teksi...Filem2 ni wlaupun pndek, tp pnoh ngn mesej yg tersirat dan tersurat utk rakyat negara kita nih... Rugi betol la klo kowg tak tengok... 


Bwah ni antara filem2 yg aku suka... Kelakar gila lah yg `Halal` tu... Adibah Noor ngn nyonya tua tuh... Huk3...














Udah2... Nk tengok ag, Click, Jgn X Click Kt Sini k... Bubye... Enjoy it..!!!


0 commentos: